Verzending
Bestellingen binnen Nederland worden verstuurd via PostNL. Leveringen buiten Nederland zijn op dit moment nog niet mogelijk.Je ontvangt per mail een track & trace code, waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Ben je niet thuis als we jouw pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Dan kun je het volgende doen:
Niet thuis bij eerste bezorgpoging
Dan probeert de bezorger jouw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij je achter. Met deze code kun je een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen we op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij je langs.
Niet thuis bij tweede bezorgpoging
Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je jouw pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook in Track & Trace en in de PostNL-app.
Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?
We bewaren jouw pakket twee weken voor je op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.
Je kunt jouw bestelling ook op een afwijkend adres laten bezorgen. Handig als je iemand een Blue Rebel jeans cadeau wilt doen! Tijdens het afrekenproces vul je jouw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.